Gast avadavut Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 wanneer ik pes5 spel of gta: san andeas speel ze worden traag dan kijk ik naar de windows taakbeheer dan zie ik de CPU-gebruik op 100% staat. Weet iemand waar het probleem zit? mijn pc heeft: pentium4 2,40 Ghz, 768mb ram heugen, 128MB radeon9200 videokaart. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 jup je 3d kaart is niet toerijkend genoeg voor de nieuwste games. een vriend van me met ze zelfde specs kan gta sa net op low spelen zonder stotteren. hij had laatst mn 9800pro overgekocht en het cpu verbruik was 45% minder. nu kan hij wel vloeiend gamen op mid settings Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 avadavut schreef: wanneer ik pes5 spel of gta: san andeas speel ze worden traag dan kijk ik naar de windows taakbeheer dan zie ik de CPU-gebruik op 100% staat. Weet iemand waar het probleem zit? mijn pc heeft: pentium4 2,40 Ghz, 768mb ram heugen, 128MB radeon9200 videokaart. je kan eventueel je processor, je ram en je vkaart alle 3 overclocken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Wa bedoel je met overclocken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 begin er maar niet aan als je niet weet wat het is.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 avadavut schreef: Wa bedoel je met overclocken? overklocken is het \"opvoeren\" van je onderdelen. je hebt wel nieuwe koeling nodig omdat anders je componenten door kunnen branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 tis niet echt aan te raden :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie