sneakysliss Geplaatst April 15, 2005 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 15, 2005 Hoe kan ik mijn ondertiteling .rar omzetten naar .srt heb alles al geprobeerd. Graag advies? :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast TijN Geplaatst April 15, 2005 Delen Geplaatst April 15, 2005 Kan je de .rar niet gewoon uitpakken met winrar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sneakysliss Geplaatst April 15, 2005 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 15, 2005 heb het bestand van ondertitelingnl.com gedownload en uitgepakt heb ook geprobeerd de extentie te wijzigen alleen wordt de file dan corrupt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast TijN Geplaatst April 15, 2005 Delen Geplaatst April 15, 2005 Heb je hem uitgepakt? En heb je dan nog steeds een rar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Flameboy Geplaatst Januari 17, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2006 Hey duken ik heb hetzlefde probleem... Ik heb een ondertiteling een .srt en die moet idx .sub of .ifo worden en ik heb hem al uitgepakt met winrar. Ik wil ook ondertiteling onder mijn film krijgen maar daar blijf ik dus oook haken :S Dus hebben jullie een idee hoe dat moet??? ik hoop het... matti Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast ImpY Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 matti begrijp ik je goed je wilt een .srt uitpakken met winrar ? dat hoeft dus niet de .srt is het hele bestand dat je nodig heb als ondertiteling die plaats je gewoon naast de film. Nog steeds geen ondertiteling kijk dan eens of de namen hetzelfde zijn dus bv: film.avi film.srt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 26, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 26, 2006 Het omzetten van een SRT file kan ik niet. Maar het rar bestand moet je inderdaad uitpakket met winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.