Limburg2007 Geplaatst Oktober 18, 2008 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 18, 2008 Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe desktop. Op het moederbord zit een sata aansluiting en een ouderwetse IDE aansluiting. Ik heb de harde schijf van mijn oude desktop uitgebouwd, deze schijf heeft een IDE aansluiting. Ik heb deze schijf ingebouwd in de nieuwe computer, maar dan gaat die de schijf scannen. En hij wil windows vista opnieuw gaan installeren. Terwijl er al windows op de andere schijf staat. Hoe kan ik deze schijf goed aan het lopen krijgen? Deze schijf is ongeveer 2 jaar oud. Bedankt voor jullie hulp. Mvg, René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Piet Hein Geplaatst Oktober 19, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 19, 2008 jou probleem ligt waarschijnlijk tussen de master en slave functie Door je IDE schijf op slave te zetten zal waarschijnlijk dit probleem worden verholpen. Let wel op als je bijv nog een ide cdrom hebt moet je die op master zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie