klijn4 Geplaatst Oktober 18, 2008 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/26/07 Status: Offline Actief: Mei 19, 2012 Delen Geplaatst Oktober 18, 2008 ik weet niet of het hier thuishoort maar, weet iemand misschien een leuk adresje waar ik gekopieerde ps2 spellen kan kopen? voor een goedkope prijs. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Sander Geplaatst Oktober 18, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 18, 2008 Voordat je gekopieerde spellen wilt gaan kopen heb je eerst dit nodig: Is je PS2 Omgebouwd ? En winkels verkopen geen gekopieerde spellen. Dus vraag het aan een familielid of vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Jeroen Geplaatst Oktober 18, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 18, 2008 eeeuhm, ik denk niet dat het zo verstandig is om hier adressen van iemand neer te zetten die illegaal bezig is! Ook weet ik je woonplaats niet om de dichtstbijzijnde plaats door te geven. wat je wel kan doen: -aan mensen in de buurt rondvragen die een omgebouwde PS2 hebben. -zelf games leren downloaden. zie: http://www.duken.nl/content/view/39/24/ en als je iets niet snapt, vraag het gerust aan ons Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie