Gast tj1986 Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 hey, iK heb sinds kort een nieuwe computer gekocht en wilt alles van mijn ouwe computer naar mijn nieuwe computer sturen, ik heb een server willen aanmaken via wizard netwerk instellen, maar ik vind mijn andere computer niet op de netwerk en andersom vind ik deze computer ook niet , ik kan nieks naar mijn computer sturen kunnen jullie mij helpen. bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 tj1986 schreef: hey, iK heb sinds kort een nieuwe computer gekocht en wilt alles van mijn ouwe computer naar mijn nieuwe computer sturen, ik heb een server willen aanmaken via wizard netwerk instellen, maar ik vind mijn andere computer niet op de netwerk en andersom vind ik deze computer ook niet , ik kan nieks naar mijn computer sturen kunnen jullie mij helpen. bedankt Waaorm haal je niet gewoon je harde schijf uit je oude comp en doet hem in je nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 haha okeej. what 2 do -> staan je instellingen wel goed? rechtermuisknop op deze computer. klik op computernaam. klik daarna op wijzigen. zorg nu dat de werkgroep op beide computers gelijk word. (je moet ff herstarten) probeer het nu eens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie