afratjuh Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Ik vind op het internet heel vaak cracks/serials voor Particle illusion =) Maar ik weet niet waar ik ze in moet voegen :| Als ik Particle illusion 3.0(.3) de trial opstart krijg ik wel eerst een soort scherm voordat het programma zelf opstart waar onder andere staat: 'site code' 'MID' 'Activate application' enz. ;D Maar bij side code en MID is het rood en zie ik wel een knipperend streepje maar kan ik niets invoegen, en acticate applicaton (en de rest) is grijs en kan ik niet eens iets invoegen x[ Alvast bedankt voor het helpen! (L) PS. Als je een filmpje wil laden, hoe doe je dat? want ik kan alleen filmbestandjes van het voormaat IP3 en IPF laden maar mijn filmpjes van mijn camera zijn niet dat bestand ..... =P Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie