wittevronghel Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Ik heb een kabelke gekocht voor mijne stereo aan mijne laptop te gebruiken. Dus als ik muziek afspeel van mijne laptop naar mijne stereo dan komt de bass er helemaal niet door! Normaal gezien is dat dan echt "WOEF WOEF" maar dan is dat nu "TOK TOK" om het eventjes simpel voor te stellen. Heb al alle instellingen van mijn pc gecontroleerd maar vind niet direkt een oorzaak. Heeft er iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Greetz David Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
stefjuh Geplaatst Oktober 26, 2008 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Oktober 26, 2008 wittevronghel ik dacht ook laat ik eens me boxen van de stereo aansluiten op mijn pc ik kreeg inderdaad ookk allemaal rare geluiden :-\ dus toen heb ik de stereo installatie van mijn broer gepakt en toen probeerde ik het ook en er was niks aan de hand maar ja die van mijn broer mag ik niet gebruiken en nu ga ik een mooi 5.1 audio set kopen. dus het probleem ligt denk ik eerder bij je stereo dan bij je computer. dat was iniedergeval bij mij het geval.maar als jij een hele nieuwe stereo hebt dan zou ik het niet weten mischien de kabel. groeten stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
wittevronghel Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Het ligt niet bij mijn stereo want als ik gewoon muziek afspeel van een cd dan is er geen enkel probleem! Het is wel degelijk de laptop maar ik weet niet goed wat het kan zijn. Toch bedankt om je goed bedoelde raad! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
stefjuh Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Ik zou toch het niet uitsluiten want bij mij draaien de cd ook gewoon zeer goed :s dan zou ik het ook niet weten mischien kan je naar een audio speciaalzaak gaan groeten stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie