Spring naar bijdragen

Diverse vragen branden!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik ben sinds kort ook begonnen met het downloaden van films (Bittorrent). Ik ben een complete leek op dit gebied en heb dan ook een aantal vragen. Ik heb het forum al veel gelezen maar kom toch niet overal uit.

Ik download avi bestanden, zet hier ondertiteling onder (allemaal al uitgezocht) en brand vervolgens de fim via Windows DVD MAker (duurt lang) op een DVD. Mijn DVD speler speelt dit allemaal af.

1. Moet ik AVI bestanden altijd branden op een DVD of kan dit ook op een cd?

2. En ik heb via mijn homecinemaset maar 2ch audio. Kan ik dit ook ergens aanpassen?

3. Als bovenstaande bij mij werkt heeft het dan ook zin om de avi bestanden dan te converteren en ze dan te branden als dvd? En wil dat ook via Windows DVD maker?

Edit 3: Dus met andere woorden: Heeft het zin om de bestanden te converteren aangezien mijn dvd speler alles wel afspeelt. Wordt de kwaliteit beter, zowel beeld als geluid. Zo ja heeft het een absolute meerwaarde en met welk programma?

4. Als ik wel AVI bestanden ga branden met welk programma kan ik dat dan het snelste en makkelijkste doen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1. Je kunt je avi bestanden op CD branden als je dvd-speler avi kan afspelen.

2. weet ik niet :P

3. Nee dan hoef je ze niet meer te converteren, of de kwaliteit hetzelfde blijft weet ik niet, nog nooit geprobeert.

en voor het branden van avi-files kun je beter het programma convertxtodvd downloaden! Je hebt daar een        regestratiesleutel voor nodig die je hier vindt www.serials.ws

4. met Nero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...