Jeroen Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 hey leden, ik heb een heleboel geld gespaart en wist niet wat ik ermee moest doen en aangezien mijn pc nu alweer kappot is wil ik een goede pc kopen! Van mijn vader (streng) mag ik geen pc buitenaf Nederland kopen dus heb ik gekeken naar een dell. PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor E7200 (2,53 GHz, 1.066 MHz, 3 MB cache) BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return MICROSOFT APPLICATION SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands bewerken MONITOR Beeldscherm niet inbegrepen bewerken GEHEUGEN 3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512] HARDE SCHIJF 500 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm) OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd's/dvd's lezen/schrijven) GRAFISCHE KAART Geïntegreerde GMA X4500 HD grafische oplossing TOETSENBORD Dell Multimedia USB Keyboard Black - Dutch MUIS Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart Accessoires GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio LUIDSPREKERS Geen luidsprekers (vereist om geluid via uw computersysteem te kunnen afspelen) DISKETTE / MEDIASTATIONS 19-in-1 geheugenkaartlezer bewerken MODEMS Geen modem DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Internal PCI 802.11g Wireless Network Card Services & Software ACCIDENTAL DAMAGE SUPPORT Geen Accidental Damage-support bewerken PROTECT YOUR NEW PC Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands Ook meegeleverd bij uw systeem Mediakit voor Dell-systeem Resource DVD - (Diagnostics & Drivers) Verzenddocumenten English Documentation with European Power Cord Gedis-pakketreferentie D104S01 Bestelgegevens Studio Desktop 540ST Order - Netherlands Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return en dit kost in totaal € 528,99 exclusief verzendkosten, ik vind dit nogal een hoge prijs voor een redelijke computer zonder monitor inbegrepen. Dus hulp alternatieven en aanpassingen zijn altijd welkom! O0 edit: ik ben 15 en verdien maar 4 euro per uur dus ik kan niet veel meer betalen dan dit en ik wil hier nog ruim 3 a 4 jaar mee overweg kunnen! En owja ik game niet al te veel... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Robin Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Hebben we een centraal topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie