PCer Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 ik heb pas prisonbreak seizoen 3 gedownload en dan via ConvertXtoDvd omgezet en er ondertiteling onder gezet en gebrand. Maar ik heb hier een paar vragen over. 1. ik heb een dvd van 4,7 gb en 120 minuten, maar hoeveel afleveringen kan ik dan op 1 dvd branden moet ik naar de gigabytes kijken of naar de minuten? 2. Als ik meer dan 3 aflevering wil branden dus eerst moet omzetten met ConvertXtoDvd geeft hij het volgende aan omgezet resultaat is matig: maak tijdsduur van het project korter. Wat houdt dit in? 3. Ik heb ook gemerkt dat de ondertiteling te klein is hoe maak je deze groter? 4. Je kan ook van je omgezetten avi bestanden een iso bestand maken en dan branden. Kan je dan misschien meer afleveringen op je dvd zetten? mijn dank is groot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Jeroen Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 1, je moet naar GB kijken 2, Dat je kwaliteit iets minder kan zijn, hoeft niet! 3, setting--->subtitles 4, nee O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
PCer Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Bedankt voor je reactie O0 nou is het mogelijk dat ik 5 aflveringen op èèn DVD kan zetten maar ik had iets gelezen over het programma DVD Shrink kan je dan meer afleveringen op èèn DVD zetten?? oh ja nog een vraagje Hoe zorg ervoor dat als de dvd gaat afspelen dat tie gelijk begint met de ondertiteling in plaats van naar settings te gaan en je ondertiteling aan te vinken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Jeroen Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 1, nee, je kunt je bestanden verkleinen, maar dan gaat je kwaliteit omlaag. maar met welk programma je ook brandt, er kan altijd maar 4,7 gb op 1 dvd 2, Dat gaat niet, maar je kunt gewoon je subtitle-knop op je dvd-afstandsbediening gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
PCer Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 dan weet ik wel weer genoeg bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie