Gast Magix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 Kan iemand mij aub helpen met het open zetten van mij poorten voor bittornado? Ik lees overal dat ik de poorten 6881 t/m 6889 moet open zetten. ik heb het nu zo gedaan : http://img440.imageshack.us/img440/2026/poorten3ue.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 doe liever port range 49152 t/m 49160 de portrange die duken heeft op gegeven is geen private port en is op veel sites geblacklist... beetje slecht van duken dus, verder staat het zo goed denk ik (zolang jij maar 192.168.2.1 bent.. kan je nachecken start>uitvoeren>cmd tik dan in ipconfig bovenste ip moet gelijk zijn aan die 192.168.2.1 dus...) zet dezelfde porten ook in je bittornado client! open bittornado en druk dna op prefs en vul die port range in, verder gooi je windows firewall uit als je sp2 heb, start>configuaritescherm> netwerk- en internet verbindingen> windows firewall> uitgeschakeld aanvinken, als het goed is staan nu je porten open Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Magix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 Ik heb het nu zo : http://img270.imageshack.us/img270/825/poorten5cz.jpg maar m\'n download komt niet hoger als 25 kbps kan het zijn dat ik te weinig seeders heb? Het zijn er 3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 als je die instellingen heb gesaved in je router, en ook in bittornado en daarna bittornado opnieuw heb opgestart, en ook de windows firewall heb uitgezet en het lampje groen is, is alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Magix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 oke dankjewel man Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 NeoNix schreef: doe liever port range 49152 t/m 49160 de portrange die duken heeft op gegeven is geen private port en is op veel sites geblacklist... beetje slecht van duken dus, verder staat het zo goed denk ik (zolang jij maar 192.168.2.1 bent.. kan je nachecken start>uitvoeren>cmd tik dan in ipconfig bovenste ip moet gelijk zijn aan die 192.168.2.1 dus...) zet dezelfde porten ook in je bittornado client! open bittornado en druk dna op prefs en vul die port range in, verder gooi je windows firewall uit als je sp2 heb, start>configuaritescherm> netwerk- en internet verbindingen> windows firewall> uitgeschakeld aanvinken, als het goed is staan nu je porten open Dat was in de tijd dat die handleiding is geschreven nog de standaard poort die iedereen gebruikte, zal nu idd vervangen moeten worden door een wat hogere range. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 tussen 49152 en 65535 dus (zijn private ports) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie