Spring naar bijdragen

Pro Evolution Soccer 2008

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Pro Evolution Soccer 2008 Ripped by Skullptura gedownload. Ik weet nu eenmaal wel hoe dat moet.. alleen bij deze staat er bij Read me, dat de installatie niet voor newbie's is bestemd. Ik wou het toch proberen en ik denk dat ik het wel snap, alleen als ik dat ga doen weet ik niet of dat veilig is. Ik zal uitleggen wat ik moet doen:

pak PES 2008 uit, en dan moet ik op Setup.bat klikken (standaard). Er komt foutmelding (wat er ook al bij read me is aangegeven) en dan moet ik een paar dingen doen, waarvan ik niet zeker weet of die veilig zijn:

er staat:

If u got CRC32 Error try this (dat is dus die error die ik kreeg):

1)

start>run> type->msconfig and press enter> press services tab> check "hide all microsoft services" box> uncheck all service boxes> press "startup" tab> uncheck all startup items> press apply> restart PC> run setup.bat now> to restore all - do same - check all boxes back and restart

Ik snap ook wat ik moet doen, alleen is dit veilig? Want als ik alle Microsoft services verberg en al die andere services uitschakel, wat gebeurt er dan ?

en als ik alle opstart programma's uitschaken (waaronder ook mijn virusprogramma) is het dan wel veilig ?

Waar aan zat te denken is dat ik mijn netwerk kabel er uithaal. Zodat ik ook geen virussen kan ontvangen en dat ik dan al die dingen doe, en dan setup.bat aanklik.

Zou dit kunnen ?

Alvast bedankt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...