Spring naar bijdragen

Particle illusion 3 serial/crack

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik vind op het internet heel vaak cracks/serials voor Particle illusion =)

Maar ik weet niet waar ik ze in moet voegen :|

Als ik Particle illusion 3.0(.3) de trial opstart krijg ik wel eerst een soort scherm voordat het programma zelf opstart waar onder andere staat: 'site code' 'MID' 'Activate application' enz. ;D

Maar bij side code en MID is het rood en zie ik wel een knipperend streepje maar kan ik niets invoegen, en acticate applicaton (en de rest) is grijs en kan ik niet eens iets invoegen x[

Alvast bedankt voor het helpen! (L)

PS. Als je een filmpje wil laden, hoe doe je dat? want ik kan alleen filmbestandjes van het voormaat IP3 en IPF laden maar mijn filmpjes van mijn camera zijn niet dat bestand ..... =P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 88
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als je een vraag hebt gesteld op het forum, wacht dan rustig af totdat iemand deze vraag beantwoordt. Als je vraag na 3 dagen nog niet is behandeld, mag je hem "kicken". Dat houdt in dat je een extra bericht mag plaatsen waarin je nogmaals om aandacht vraagt. Doe je dit eerder dan drie dagen, zul je erop worden aangesproken en wordt die post verwijderd.

Mocht je een bericht hebben geplaatst en wil je nog iets toevoegen? Gebruik dan de Edit knop, die staat bij je post. Als er in de tussentijd alweer antwoord is gegeven, mag je een nieuw bericht posten. Twee berichten van dezelfde auteur die direct na elkaar staan, zullen worden samengevoegd, behalve als het laatste bericht meer dan 12 uur na de eerste is gepost.

Bron: Huisregels Duken

Niet te opdringerig ;), mensen weten het misschien niet, of ze denken er over na. Even geduld dus  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 948

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...