Spring naar bijdragen

opslaan film met gelijklopende ondertitels

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Medemensen,

Ik heb Oceans13 gedownload +ook de ondertitels dit is allemaal prima gelukt,dus laat ik eens de film afspelen met vlc media player,daar moet ik wel de ondertitels aanpassen omdat niet synchroon lopen,ook dat lukt aardig,maar als ik dus vlc afsluit en daarna terug opendoe moet ik iedere keer die ondertitels aanpassen(dus weer gelijkzetten).Dus ben ik bang als ik de film ga branden met nero dat de ondertitels terug achter lopen,mijn vraag is nu kan ik dit niet voorkomen,met bv die film ergens op te slaan,(tesamen met gelijklopende ondertitels)maar ik weet nie hoe ik dat moet doen,waarchijnlijk met vlc player ,maar kheb er geen verstand van(de versie van vlc media player is 0.9.2)

Dank bij voorbaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik weet niet hoe je ze synchroon zet,maar als je het met "sub sync" doet,dan moet je,als ze goed naar je zin staan,de schuifregelaar helemaal naar rechts zetten,zodat je dus op het eind van de film zit. Als je dan op stop klikt,dan kun je met de knop "save subtitles" de synchroon gezette subs opslaan.

Om te voorkomen dat je per abbuis straks met het branden toch de oude inlaadt,doe ik het meestal zo;

Ik zet de film en de slechte subs samen in een map. Dan ge ik ze inladen bij subsynync en als ik ze synchroon heb,save ik ze.

Hij vraagt dan onder welke naam hij ze moet saven,en ik verander dat dan in "goede subs". Dan ga ik weer naar de map en daar zit dan in; de film,de oude subs en de nieuwe subs met de naam "goede subs". De oude verwijder ik dan en kan er niets meer mis gaan.

sjako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...