MiXo Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 121 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2015 Delen Geplaatst November 2, 2008 ik heb fifa manager 09 nu maar hoe stel je de taal Nederlands in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 121
Tom Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 2, 2008 Het zou best kunnen dat die er niet bij staat. Dan zul je het moeten doen met Engels. Je krijgt bij het starten van de game altijd de talen te zien. Als je met de pijltjes naar links of rechts loopt, komen alle talen om de beurt tevoorschijn. Als het Nederlands daar niet bij staat, moet je het doen met het Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
turkishzzz Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2008 ik heb fifa manager 09 geinstaleert met de serial maar daarna vraagt hij wanneer ik opstart weer een serial maar dan lukt het niet wie kan mij e=helpen door een serial te geven of een crack wat moet ik doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
villa Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2008 hoi, ik heb dus fifa1009 gespeeld en na 1 seizoen loopt hij vast. geen verificatie versie. nu heb ik die fixcrack in de map van het spel geplaatst (na ook de normale crack van games.isleet.eu) maar werkt niet. ik kan nog geen toernooien openen cq coach langer dan 1 seizoen? wat moet ik doen? oude crack eraf halen? en alleen die reloaded zoals hierboven beschreven? dank je voor de moeite. groeten, sebas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
steffris Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2008 villa, probeer deze crack eens: http://gf.wiretarget.com/fifa_09.htm Ik had dat ook na het 1ste seizoen en met deze crack werkt het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 alleen die crack in de spelmap laden en die andere cracks weghalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
gamertje Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: September 18, 2012 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 3, 2008 Ik wil fifa 09 downloaden maar ik snap het niet welke moet ik doen ? Fifa 09, PC - Rip Fifa 09, PC - Reloaded Kan iemand het me even duidelijk melden welke stappen ik moet doen? En crack om zonder cd alles te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Er staan bij de handleidingen hele mooie en duidelijke geschreven stukken. Daar kun je alles lezen. En wat betreft de download: ik zou de Reloaded versie nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 die reloaded versie als crack doet het niet bij mij. als ik die in de spelmap plaats, en dan start in fifa2009 op blijft het spel zeggen geen verificeerde versie. moet ik hem opnieuw installeren en daarna die reloaded erin plaatsen? Ik heb nu eerst geinstalleerd en toen gedownload en crack erin geplaatst, maar bij opstarten weigert hij. wat nu? please help Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
gamertje Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: September 18, 2012 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 3, 2008 Heey is er misschien een goed werkende link zonder virus Waar je direct download zonder dat via limewire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Zoals ik al in je topic zei, je downloadt torrents niet met LimeWire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
turkishzzz Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 wat moet ik doen help help help. ik heb nu fifa manager 09 geinstaleerd maar hij zegt fooute serial maar bij instaleren zij hij dat niet wat moet ik doen heb ik serial nodig geef dan er maar een paar wat moet ik doen help :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
gamertje Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: September 18, 2012 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 3, 2008 Kan je ook gewoon zo in 1keer downloaden zonder extra gewoon met Megaupload of Rapishare Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 @gamertje: stick to your topic, voor dit moment. Met Fifa 09 zal het net zo gaan als met GTR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 die reloaded versie als crack doet het niet bij mij. als ik die in de spelmap plaats, en dan start in fifa2009 op blijft het spel zeggen geen verificeerde versie. moet ik hem opnieuw installeren en daarna die reloaded erin plaatsen? Ik heb nu eerst geinstalleerd en toen gedownload en crack erin geplaatst, maar bij opstarten weigert hij. wat nu? please help Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Dat Rip en Reloaded zijn de games zelf. Die staan ook onder het kopje 'downloads'. Voor cracks moet je bij het kopje 'cracks' zijn, die staat als laatste in de rij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 nogmaals als ik die crack download en ik zet hem in de spelmap van fifa2009 dan start ik op en blijft hij weigeren. ik heb op zich geen crack map. wel de crack maar gewoon los. ik heb die reloaded crack gedownd. maar geen reactie als ik hem in de spelmap zet bij data etc. dit is toch vaag? bij iedereen werkt die crack behalve bij mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Er is geen "Reloaded Crack". Dit is wat er staat: Cracks: <a href="http://www.megagames.com/cgi/download/download.cgi?action=download&category=cracks&mirror=1&search=FIFA.09.V1.0.ALL.RELOADED.NOCD.ZIP"><b>Fifa 09 PC - No-DVD crack</b></a> Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 die crack werkt niet op die site. ik heb die crack genomen die mensen geven op de eerste pagina's dit is dus niet juist. die werkt niet die crack. watnu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Ik weet niet wat je nu aan het doen bent. Wat is je probleem? Je bent nu de hele tijd aan het roepen "deze crack werkt niet, dit is dus niet juist, want de crack werkt niet". Dat is een beetje een cirkelredenering, vind je ook niet? Wat werkt er nu niet? Stuur desnoods een screenshot waar je vastloopt, dan kunnen we weer helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
gekie1973 Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 hallo ik heb een vraagje ik heb fifa manager 09 gedownload en geinstaleerd maar nu vraagt hij weer een code voor de tweede maal wie kan mij helpen om met dit spel te spelen alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 Oke, Hier is nogmaals mijn probleem beschreven. Ik heb fifa2009 vorige week gedown. met een crack van games.isleet.eu. Dit werkt prima en hij installeert het spel keurig. Crack heb ik uiteraard gekopieërd naar de spelmap, waar fifa opstaat op mijn comp. Na enige speeltijd na 1 seizoen coach, gaat hij niet verder. (foutmelding geen verificeerbare versie fifa2009) dus ik kan maar 1 seizoen spelen (toernooien helemaal niet speelbaar) dus ging ik eens kijken of meer mensen last hebben hiervan (ik kwam bij duken.nl). Het werkt dus niet. ik heb nu een crack van http://gf.wiretarget.com/fifa_09.htm gedownd. naar advies van deze site. Echter, als ik deze crack plaats in de spelmap bij data en dergelijke en start spel op, werkt het alsnog niet. Het werkt niet als ik hem in de spelmap plaats. Ik kan nu zelfs het spel spelen zonder crack in de spelmap te plaatsen. Ik heb dus beide cracks (zoals boven beschreven en de crack games.isleet.eu op mijn comp staan. Toch blijft hij fout geven. Wat nu? Tom ben jij de man die dit probleem kan oplossen? zo ja? hoe? Die crack van wiretarget werkt dus niet bij mij. Andere reacties zeggen dat ik dus de crack by reloaded moet hebben van deze site. Dit werkt dus niet als ik hem plaats in de spelmap en dan opnieuw spel opstart. Het spel werkt wel alleen tot 1 seizoen. Helppp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Juist, dat is al beter. O0 Je geeft aan dat je de crackfix al gedownload hebt van wiretarget.com. Ook zeg je dat dat de verkeerde was. Misschien klinkt het heel stom, maar probeer eens de andere (er staan er twee in dat lijstje) te downloaden, die zal het waarschijnlijk wel doen. En anders zou ik het ook niet weten, want ik heb dat hele probleem zelf niet gehad. Ik kreeg inderdaad ook dat ik niet meer verder kon spelen na 1 seizoen, maar nadat ik dezelfde crack die ik al eerder had gebruikt, nog een keer had geplaatst, deed hij het weer. Uiteindelijk zou dat voor jou ook een oplossing kunnen zijn, al heb ik van meerdere mensen gehoord dat dat bij hen niet werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
villa Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 ik heb beide cracks op mijn comp staan van die site. gewoon als download niet op mijn spelmap? welke moet dan onder mijn spelmap staan? mijn eerste gewone crack? die by battery of by reloaded? en welke crack moet ik buiten mijn spelmap houden? dank je, het zal wel niet werken bij mij. Die crack van reloaded staat er bij mij nu in, Maar misschien moet die erin of allemaal erin? of allemaal uit de spelmap? weet je dat? thanks tom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2008 Je pakt de bestanden toch wel uit, hoop ik? Dan komt er een .exe uit en die gooi je in Program Files\EA Sports\Fifa 09, dan wordt er als het goed is een bestand overschreven. Zo niet, verwijder dan FIFA09.exe en noem het downloadbestand nu FIFA09.exe. Dan zou het zeker moeten werken. Als het niet met de eerste crack van die site werkt, probeer het dan met de tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.