Heisenberg Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 @ Tom: als ik nu op: Fifa 09 PC - No-DVD crack klik, krijg ik dit ???: time is up or the ip that ran test.cgi is not the same, run test.cgi again, so it will create a new link able to download the file.. expiration time = 1min :-[ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Had ik ook, maar ik plaatste de crack opnieuw toen dat probleem zich voordeed en ik heb er geen last meer van gehad. Werkt dus ook blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Tom Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Jfk: ik heb er even iets anders van gemaakt. Nu werkt ie wel, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
robin1234 Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Eej,ik wil een klein wil even iets weten voor de zekerheid: Als je Fifa 09 op de laptop dowload is dat hetzelfde als je op de Computer dowloade? Tnx alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Luc. Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Ja dat is hetzelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Oj1 Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Hoi, FIFA 09 staat op mijn PC, maar het lukt me niet deze op te starten. Rondneuzen bij de verscheidene FIFA-topics heeft me ook niet verder geholpen, dus ik hoop dat het zo lukt. De eerste keer registreren ging prima met de code die erbij was gedownload. Maar wil ik het spel zelf starten, wordt er weer een code gevraagd en die paktie niet (heb een key generator gebruikt). Zowel met poging om vanaf de C-schijf als met mount image te starten lukt het niet. Ik ben verder een grote leek, dus wellicht is de oplossing simpel embarassed Graag hulp iig! Bedankt, groet Oj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Luc. Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 De huidige .exe met de crack vervangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Oj1 Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Jazeker... Als ik die trouwens wil openen start hij FIFA niet eens op. Wanneer ik het via mounten doe, of de originele .exe krijg ik wel het Nu spelen opstartscherm waarna dus de code gevraagd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
robin1234 Geplaatst Oktober 14, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2008 Fifa 09 is gedowload maar ik moet het uitpakken en het is RAR bestand. Moet ik een programma dowloloade om fifa 09 uit te pakken? TNX alvast voor je antwoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Heisenberg Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 Fifa 09 is gedowload maar ik moet het uitpakken en het is RAR bestand. Moet ik een programma dowloloade om fifa 09 uit te pakken? TNX alvast voor je antwoort. Met WinRAR moet je die RAR bestanden uitpakken : http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,15/Itemid,69/ O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
robin1234 Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 Ik heb fifa gedowloade en uitgepakt met winrar,maar er zijn veel mappen en welke moet je hebben om het spel te laten starten want er zijn zoveel mappen. TNX al vast voor je antwoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Heisenberg Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 Ik heb fifa gedowloade en uitgepakt met winrar,maar er zijn veel mappen en welke moet je hebben om het spel te laten starten want er zijn zoveel mappen. TNX al vast voor je antwoord Zou je even een screenshot kunnen maken ? Dat is wat handiger O0 Maar meestal is het de 1e map die je moet uitpakken.. als je daar weer in een map inzit en die uitpakt. zie je dan ergens "setup.exe" staan ? Zo ja, dan moet je daar op klikken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
robin1234 Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 TNX Jfk 99. Maar als ik dan wil openen staat er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat dirtysock.dll niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Kun iemand daarmee helpen TNX voor je antwoort alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oj1 Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 De eerste keer FIFA registreren ging prima met de code die erbij was gedownload. Maar wil ik het spel zelf starten, wordt er weer een code gevraagd en die paktie niet (heb een key generator gebruikt). Zowel met poging om vanaf de C-schijf als met mount image te starten lukt het niet. Als ik trouwens wil openen door middel van de .exe en ik gebruik de crack .exe, dan start hij FIFA niet eens op. Wanneer ik het via mounten doe, of de originele .exe krijg ik wel het 'Nu spelen' opstartscherm waarna dus die code gevraagd wordt. Kan iemand hier iets mee?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst Oktober 15, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 Ik kan geen toernooien/uitdaging starten. Verkeerde crack misschien? Het spel geeft iets aan over verifiëren en naar eastore gaan, iemand een idee hoe dit op te lossen? Alvast bedankt! O0 Met de crack die ik een paar berichten hierboven heb geplaatst kun je wel verder spelen dan 1 seizoen en toernooien starten, enz. Fifa09 pc crackfix: http://gf.wiretarget.com/fifa_09.htm Dit moet je dus gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Oj1 Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Heeft iemand een idee of er een oplossing is voor het probleem dat ik heb (zie hierboven)? Of is het een domme / te lastige vraag? Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en kan ik het op een andere manier wellicht proberen... Hoor het graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
steffris Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Heeft iemand een idee of er een oplossing is voor het probleem dat ik heb (zie hierboven)? Of is het een domme / te lastige vraag? Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en kan ik het op een andere manier wellicht proberen... Hoor het graag! Die 2de code die je moet invoeren is om online te spelen, maar omdat je fifa niet legaal is kun je dat niet doen, omdat de code niet geldig is. Je kunt ook doorgaan zonder daar een code in te vullen. Dat staat ergens in dat venster, weet niet meer waar precies. Edit: Volgens mij staat er: Doorgaan zonder online registratie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
Oj1 Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Nee het gaat echt om een algemene code, niet voor internet. Er komt een menu met: Nu spelen, Technische ondersteuning, Internet, Leesmij weergeven en Afsluiten. Als ik Nu spelen doe, dan komt er te staan: Voer hier je registratiecode in, die je dan uit mail, handleiding, verpakking of gamecard moet kunnen halen. Daarna is het Klaar of Niet verdergaan. De code invoeren levert standaard hetzelfde scherm op als waar je al bent, dus kom niet verder... > Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
koekie Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Nee het gaat echt om een algemene code, niet voor internet. Er komt een menu met: Nu spelen, Technische ondersteuning, Internet, Leesmij weergeven en Afsluiten. Als ik Nu spelen doe, dan komt er te staan: Voer hier je registratiecode in, die je dan uit mail, handleiding, verpakking of gamecard moet kunnen halen. Daarna is het Klaar of Niet verdergaan. De code invoeren levert standaard hetzelfde scherm op als waar je al bent, dus kom niet verder... > normaal kun je aanklikken wil je registreren of gewoon spelen en door gaan. zo was dat bij mij ook en kon gewoon verder gaan spelen. helaas kan ik je niet helpen dus zul je denk ik een andere moeten downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Michel984 Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 Ik heb net FIFA 2009 gekocht voor de PC, maar na het installeren doet hij heel vaag. Hij stottert en het beeldkwaliteit is nogal slecht. Moet ik hiervoor dan iets installeren voor op mijn PC om het spel goed te kunnen spelen, zo ja, kunnen jullie me dan even een link sturen met iets dat ik moet installeren? Alvast bedankt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Luc. Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 Waarschijnlijk is het zo dat je videokaart het spel niet aan kan. Doe eens een testje op http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/sysinfo_intro.tmpl?registration_option_id=7853&submit2.x=92&submit2.y=23&submit2=Go (weet niet of dit zo werkt, anders naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en dan Fifa 09-Soccer kiezen ) Offtop. Ik heb de laatste tijd bij Can you run it een probleem, namelijk; als ik een game wil testen, dan blijft de download balk de hele tijd bij de eerste stil staan. Hij doet dus niks. Weet iemand wat ik hiermee moet doen? :-[ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Michel984 Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 Dank je wel Luc, ik zal even kijken. Jou probleem ken ik. Dan moet je even dat activeX downloaden. Meestal staat er boven in een gele balk klik hier om het te installeren en dat is dat ook zo gedaan. Het is idd de videokaart zie ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 @luc: Gebruik je Mozilla Firefox ? Die laat soms de Java software niet door om een of andere reden.. ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
joedoe Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 Heeft iemand al een goede ps2 download gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Luc. Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 @luc: Gebruik je Mozilla Firefox ? Die laat soms de Java software niet door om een of andere reden.. ??? Jup, hmm, dan zal ik 't eens met IE proberen, thanks O0 --- Met IE werkt het, ligt dus aan FF, bedankt Jfk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.