Gast avadavut Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 Ik heb film king kong 2005 gedownload het bestaat uit 8 bestanden waarvan 5 vob bestand en 3 info bestand, waneer ik deze film in VLC media player af speel met ondertitel (apart gedownload van nlondertitels.com) de ondertitel verschijnt niet. Wat moet ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 heeft de ondertitelin exact de juiste naam als de film zelf ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 ja en ondertitel van film is in 2 deel maar in VLC media player kan ik aleen 1 file zetten. en kan ik subtitle file omzeten naar bup-bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 .vob zijn dvd bestanden, hierbij kan je niet zomaar \'n ondertiteling erbij afspelen gelijknamige .srt bestandjes vallen alleen maar erbij af te spelen bij .avi\'s... verder .bup is geen ondertiteling als je dat denkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 hoe moet ik dan ondertitel bij zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 http://www.duken.nl/content/view/156/50/ moeilijk he, ff zelf verder kijken dan je neus lang is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie