tommygunny Geplaatst Oktober 4, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 4, 2008 oké hier ff mn prob ! ik heb een program gedownload, en die aangeklikt, en nu is er een kut virus geinstalleerd, ik werd doorverwezen naar deze site omdat je volgens diegene op deze site goed geholpen wordt, hier ff de kenmerken van het virus : 1, als ik op start druk is alle programma's verdwenen + configuratiescherm + deze computer.. etc, alles wat er nog staat is : programma toegang en instellingen + printers en faxaparaten 2, ik krijg steeds van die warnings van, windows heeft een virus gevonden klik op ok om anti-spyware te openen 3, als ik naar deze computer ga, staan er harde schijf D+E+F ( C is compleet verdwenen ik kan er alleen nog komen als ik intyp C: ) 4, als ik op CTRL+ALT+DELETE klik, staat er taakbeheer heeft het menu uitgeschakeld ofz, 5, er staan 8 trojans op atm volgens mij 6, volgens mij ook nog een worm maar dat weet ik niet 7, als ik virus scan, vinden en deleten ze de virussen wel, totdat ik mn pc opnieuw opstart dan gaat het even goed totdat er van die spam berichten inkomen ( volgens mij zijn dit de autorunners van de trojans ) en dan gaat mn pc weer naar de kut nja, bedankt voor het lezen en eventueel een uitleg geven voor wat ik moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Fredpascal Geplaatst Oktober 4, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 4, 2008 In het programma wat je hebt gedownload zit ten eerste al mallware dat kan je zien aan de warning dat ér een virus is gevonden en klik hier om een anti-spyware te downloaden' hierop moet je niet klikken want dan krijg je nog meer mallware binnen. De taakbeheer en configuratiescherm en de C drive worden geblokkeerd door trojans en mogelijk worden er meer gedownload door middel van trojan-downloaders. Voor mallware te verwijderen raad ik aan: http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html Na het verwijderen van mallware graag even een hijackthis logje maken, door middel van dit programma: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis/download Dit om te kijken of er rare processen in voor komen, kopieer het logje a.u.b hier als reply. Tevens willen we graag weten of er een anti-virus/spyware is geinstalleerd, zo ja welke? En hoe je aan het programma komt en/of hoe die heet. Hiermee kunnen we namelijk kijken of er direct een oplossing beschikbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Fredpascal Geplaatst Oktober 4, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 4, 2008 Eerst nog even afwachten wat er precies in de hijacklog te vinden is, maar mallware byte's is zeer goed en kan zeer veel permanent verwijderen. Zie hier voor reviews: http://nl.youtube.com/profile_videos?user=mrizos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
tommygunny Geplaatst Oktober 5, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 5, 2008 oké beetje stomme vraag maare, hoe maak ik een hijack this logje?, dan ga ik er nu meteen mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
tommygunny Geplaatst Oktober 5, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 5, 2008 oké hier komt ie : [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
tommygunny Geplaatst Oktober 5, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 5, 2008 ty maare, het is al verholpen volgens mij, ik heb nergens meer last van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie