DemmaG ChuJin Geplaatst Oktober 3, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 3, 2008 Ik wou GTA LCS downloaden maar toe kreeg ik (GTA LC Stories Music RIP) nu was mijn vraag wat is nou rip? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Farid. Geplaatst Oktober 3, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Oktober 3, 2008 Rip is als ik het 100% goed heb een kopie van het orgineel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
DemmaG ChuJin Geplaatst Oktober 3, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2008 Rip is als ik het 100% goed heb een kopie van het orgineel O0 Wat is dan FULL game. En de GTA LCS music RIP die ik gedownload heb, heeft geen muziek. En ik ben God Of War II aan het downloaden, maar nu ik willen weten hoe ik die op een DVD-R moet branden want hij is 7,80GB. Moet dat misschien net als andere PS2 games branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Heisenberg Geplaatst Oktober 3, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 3, 2008 En ik ben God Of War II aan het downloaden, maar nu ik willen weten hoe ik die op een DVD-R moet branden want hij is 7,80GB. Moet dat misschien net als andere PS2 games branden? Om God of War 2 te branden heb je een duallayer schijf nodig. Ik weet niet of je dvd brander dat ondersteunt. En je hebt ook speciale schijfjes nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
DemmaG ChuJin Geplaatst Oktober 4, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 4, 2008 Wat is het verschil? M.A.C.H. ripped M.A.C.H. FULL En ik heb DBZ Shin Budokai 2 gedownload en die heeft een grootte van 544MB en bij een andere site zag ik hem ook sttan met 290MB. Hoe komt het dat een game verschillende groottes heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Heisenberg Geplaatst Oktober 4, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 4, 2008 Wat is het verschil? M.A.C.H. ripped M.A.C.H. FULL Hoe komt het dat een game verschillende groottes heeft? Ripped betekent dat die is gekopieerd van het originele, dit is dus aanzienlijk minder bytes dan een FULL versie. De installatie kan wel langer duren dan normaal. Voorbeeld: Je ziet nu FIFA 09 Reloaded - 4,67 GB (Dit is dus een normale installatie maar wel 4,6 GB.) Je hebt ook FIFA 09 RIPPED versie - 1,3 GB (Deze installatie duurt veel langer dan normaal, maar je moet niet zoveel downloaden, dus niet iets voor beginners want voor de installatie moet je veel meer dingen doen dan bijv. even op setup.exe klikken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
DemmaG ChuJin Geplaatst Oktober 5, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 5, 2008 Wat is het verschil? M.A.C.H. ripped M.A.C.H. FULL Hoe komt het dat een game verschillende groottes heeft? Ripped betekent dat die is gekopieerd van het originele, dit is dus aanzienlijk minder bytes dan een FULL versie. De installatie kan wel langer duren dan normaal. Voorbeeld: Je ziet nu FIFA 09 Reloaded - 4,67 GB (Dit is dus een normale installatie maar wel 4,6 GB.) Je hebt ook FIFA 09 RIPPED versie - 1,3 GB (Deze installatie duurt veel langer dan normaal, maar je moet niet zoveel downloaden, dus niet iets voor beginners want voor de installatie moet je veel meer dingen doen dan bijv. even op setup.exe klikken O0 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie