jorisar Geplaatst Oktober 1, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 1, 2008 Heb een avi file gedownload, weeral een, maar bij het omzetten en branden in DIKO krijg ik volgend bericht: DIKO was not able to open one movie file. This error generally happens when the source movie is read-only, which is very commom when you copy a movie from a CD. Please remove the read-only attibute and try again. Hoe krijg ik die read-only file er dan uit? of hoe kan ikk dit op dvd zetten dat het werkt in m'n dvd speler? Grtjesss Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Heisenberg Geplaatst Oktober 2, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 2, 2008 Probeer het eens met ConvertXtoDVD, hier is een handleiding : http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
jorisar Geplaatst Oktober 2, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 2, 2008 staat erop, video TS, maar ....... als ik de dvd in de speler steek dan werkt t niet, op pc wel. en dan kom ik terug bij mijn vorige toppic. bedankt alleszins voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
jorisar Geplaatst Oktober 2, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 2, 2008 srr moest dit er nog bijvoegen: met dit verschil dat ik met deze dvd helemaal niets hoor of zie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie