JAs322 Geplaatst September 29, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 29, 2008 hallo ik heb een nieuwe Ds gekocht op 26.09.2008 en een r4 kaartje. Nu heb ik alles wat er moet gebeuren op het r4 kaartje , ook gedaan ! en het werk maar niet op mijn nieuwe ds.. ik heb namelijk een oudere versie van ds en nu ook een nieuwe. op de oude ds gaat het r4 kaartje en op de nieuwe niet. weet hier iemand een verklaring voor ? 2 vrienden van mij hebben ook een nieuwe ds lite en daar gaat mijn r4 kaart wel op ?! heeft het iets te maken waar de ds gemaakt word (Europa of Japan ?) of is het iets anders ? alvast graag een oplossing alvast bedankt grts jason O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Vico Geplaatst September 30, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 30, 2008 formatteer eens je kaart. en installeer alles opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie