victor93 Geplaatst September 29, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 29, 2008 Beste mensen van Duken.nl, ik ben nieuw en weet niet precies of dit het forum is waar ik moet zijn, dus als ik fout zit, sorry. ik heb een macbook met mac os x tiger. nu heb een mac os x leopard gedownload en wilde die op een dual layer dvd branden. als hij bezig is geeft het download programma opeens een error waardoor het branden vast loopt en ik de macbook geforceerd uit moet zetten. Het Mac Os X bestand is een DMG file, ik heb gewoon die file op die dual layer dvd geprobeerd te brande (maar da loopt iet dus vast) moet ik misschien de DMG file uitpakken en dan op een Dual layer dvd branden? hoop dat jullie me kunnen helpen. p.s. als ik hier niet op de goeie site zit heeft 1 van jullie dan wel een site waar ik moet zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Tom Geplaatst September 29, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 29, 2008 Daarom heb ik hem even naar het goede board verplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie