W.L.M Geplaatst September 27, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 28 Delen Geplaatst September 27, 2008 ik ben hier pas en ik vroeg me af of je spellen voor de psp kon downloaden wie weet het en wil het mij uitleggen stuur een email naar: ruud_487(at)hotmail(dot)com p.s nog een vraag je kan je spellen downloaden en spellen op je psp zonder ombouw? MOD: Tegen Spambots Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
eD.winn Geplaatst Oktober 1, 2008 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst Oktober 1, 2008 Om gedownloade spellen te downloaden moet je PSP altijd omgebouwd zijn, kan niet anders. Er zijn verschillende manieren om te downloaden de twee meest voorkomende zijn via torrents of via nieuwsgroepe. De eerste is makkelijker in gebruik, maar is wel slomer dan de tweede. Voor beginner zal ik torrent aanraden. In de volgende video's wordt het goed uitgelegd: Tekst: http://www.duken.nl/content/view/14/29/ Video: http://www.duken.nl/content/view/7/4/ Problemen?, meld het maar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
W.L.M Geplaatst Oktober 6, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Oktober 6, 2008 heel erg bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Niels. Geplaatst Oktober 6, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 6, 2008 Mocht je psp zijn omgebouwd, ik kan je een link geven waar je ze kan downloaden Ik mag de link niet poste Dus je moet me maar even pmen als je de site wilt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
W.L.M Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 hey niels ik heb gister mijn PSP laten ombouwen dus kan ik misschien die link van je krijgen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
kaasbroodje Geplaatst Oktober 17, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 17, 2008 Mocht je psp zijn omgebouwd, ik kan je een link geven waar je ze kan downloaden Ik mag de link niet poste Dus je moet me maar even pmen als je de site wilt O0 sinds wanneer mag je geen links posten naar de download site ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie