jason666 Geplaatst September 27, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 27, 2008 Hoi, Heb een NDS en een DSTT card gekocht. Af en toe als ik een nieuwe game in de geheugen kaartje zet, dan doe alle games het niet meer. Al ik een game start, dan blijft deze bij 'loading' vast. Ik moet dan de geheugenkaartje opnieuw formatteren. Ik installeer dsttdutch.exe opnieuw en zet alle games er in. Dan werkt het weer goed. Wat is hier het probleem? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Vico Geplaatst September 28, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 28, 2008 Is altijd zo. Ook bij mijn DSTT. Je moet altijd alles in één keer op je kaartje zetten. Als je dan toch een nieuwtje er wil opzetten, moet je hem reinstalleren. Maar, het is toch gemaakt? Je kan ook een nieuwe firmware downloaden. Dat helpt. Bij mij is het zo; als ik een nieuwe game erop zet, duurt het laden langer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie