Spring naar bijdragen

natprobleem azureus

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo

ik ben bezig met downloaden, maar de gezichtjes blijven maar op geel, ook nadat alles heb gedaan in de handleiding,

hoe verander ik dit nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989

Ga naar Start->Uitvoeren->CMD en typ dan ipconfig/all daar zie je jou ip

Dat ip moet je onthouden.

Je moet achter de naam van je router komen, en die hier postten of naar portforward.com gaan daar zie je een uitleg.

Ik wil het je ook wel persoonlijk uitleggen, maar dan moet ik wel je provider weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je moet je poorten openen en static ip adres maken zoals Assyrian zei.

Daarvoor is een handleiding ;):

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14649.0

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

dat heb ik allemaal al gedaan, maar het blijft op geel

ik probeer het nou via nieuwsgroepen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Geeft azureus dan aan dat je poorten open zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

als ik de nat test doe in azureus, geeft die aan dat de poorten gesloten zijn, hoe krijg ik die open?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Net zeg jij ik heb alle poorten al geopend en wil je geen hulp meer.

Doe nou maar gewoon wat ik zei in mijn 1e post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

waar heb ik gezegd dat ik geen hulp wil?

wat je zei ik die eerste post heb ik dus al gedaan, maar helpt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Nee dat heb je niet gedaan,

Want je hebt niet de naam van je router hier geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

Start azureus en ga naar tools->options.

Azureus-MainMenu.jpg

Daarna kom je in een men, klik daar op connection.

[img width=586 height=462]http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/Azur/Azureus-Connection.jpg

Kies nu een getal tussen de 49152 en 65535 en vul dat getal in in dat witte vakje.

Open nu internet explorer en typ 192.168.1.1.

[img width=437 height=275]http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/E-Tech/RTBR05/RTBR051.jpg

Nu moet je een inlogsnaam en gebruikersnaam opgeven, indien je dat hebt veranderd vul dan die gegevens in.

Heb je het niet veranderd kijk dan in het boekje voor de gebruikersnaam en standaard wachtwoord.

Klik daarna op oke

Nu krijg je dit te zien.

[img width=600 height=318]http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/E-Tech/RTBR05/RTBR052.jpg

Druk daar op virtual server.

[img width=600 height=468]http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/E-Tech/RTBR05/RTBR053.jpg

Druk daar op add.

Daarna typ je achter eg port jou poort in en typ daarna het laatste getal van je ip en laat hem op tcp, klik nu op add.

Doe daarna precies hetzelfde maar indeplaats van tcp doe je nu udp en klik weer op add.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

ik kom niet bij de router, hij zit steeds de pagina te zoeken, maar vindt niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

• Bijdragen:  3

He Christiaan,

Indien je ipconfig/all uitvoert dan staat hier ook het IP adres van de gateway (standaard gateway = bijvoorbeeld 192.168.1.1). Dit IP adres moet je opgeven in de browser (internet explorer?).

Nu moet je de startpagina van de router kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...