eddd3 Geplaatst September 24, 2008 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 24, 2008 hallo ik heb een muis gekocht maar als ik de usb in mijn laptop steek hoor ik het usb geluidje dat hij er in gaat maar dan 2x heel snel achter elkaar dat hij er weer uit gaat? en mijn muis doet ook niks als ik hem op mijn laptop aansluit terwijl hij het wel doet op mijn andere 2 computers dus mijn laptop pakt hem niet maar mijn vaste computer wel HOE KAN DIT? groetjes eddd3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Piet Hein Geplaatst September 26, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 26, 2008 dan maakt jou laptop niet goed contact met de muis. Dan zal de usb poort op je laptop waarschijnlijk niet helemaal in orde zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Vico Geplaatst September 26, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 26, 2008 hmm. Dat ligt denk ik niet aan je USB port van je laptop hoor. Want ik heb dat probleem soms ook. Doe eens je muis in je laptop, en herstart je pc. Dan zou het moeten lukken. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie