Spring naar bijdragen

uitpakken

Gast fultime_bitch

Aanbevolen reactie

Gast scarface24

Mensen help mij. ik heb een film gedownload maar ik kan hem niet uitpakken.

het is bezig met uitpakken en dan komt er te staan volgende volume is nodig:

volgende volume is nodig om door te gaan met uitpakken C:\\Documents and Settings\\metin\\Mijn documenten\\Gonul yarasi\\Gonul[1].Yarasi.2005.DVDRip.XviD.iNT-DeLiTE.part02.rar

plaats een schijf met dit formule en druk op \'\'ok\'\'

??????ik snap er niks van want ik heb helemaal geen schijf??????\\

kan iemand mij aub helpen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

kijk je hebt maar een gedeelte van de film gedownload, dat heb je vaak als je bijv. via nieuwsgroepen download. je zult part 2 (en misschien meer) moeten downloaden om de film te kunnen openen.

nog even 2 vraagjes

hoe groot is het bestand?

hoe heb je het gedownload?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast scarface24

ik heb het van een site gedownload waar je lid voor moet zijn. (www.incitanesiforumu.com) de film download je in 14 delen. ik heb nu 1 deel gedownload dat was 100mb. het is een winrar archief. op de site druk je op een link en dan kom je op de site rapidshare. daarvan heb ik het dus.

Hopeleijk kun je me verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

je geeft het antwoord eigenlijk zelf al, je hebt 1 deel gedownload en er zijn er 14.

als je de ander 13 ook download en ze in dezelfde map doet lukt het wel.

alleen met rapidshare (niet betaald) duurt het wel erg lang meestal,je moet telkens 75min wachten voordat je aan een nieuwe download kan beginnen, en als het er 14 zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...