Spring naar bijdragen

Het lukt niet

mdk

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben zins kort gestart om films bij nieuwsgroepen te kunnen downloaden, en gebruik hier Sabnzbd+ voor

ik heb de instuctie's allemaal uitgevoerd zoals in de uitleg vermeld zijn, maar het downloaden lukt niet.

Alles werkt, ook het ophalen van een NZB bestand geeft geen problemen, maar de download blijft op 0 staan, er wordt dus niets gedowload.

Ik gebruik de news server van Casema.

Ik krijg wel een melding dat het programma niet gestart wordt omdat de poort 8080 al voor andere doeleinden gebruikt wordt, moet ik deze dan wijzigen maar hoe dan ?

Ik maak wel gebruik van een draadloos netwerk, kan dit de problemen veroorzaken ? wil kan en wil mij even verder helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

probeer anders eens poort 119 die stond bij mij standaard ingesteld

om het te veranderen moet je boven in je beeld op setup klikken 

naamloos-12.pnghttp://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-12.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...