Gast DW Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 Ik heb een probleem met het opstarten van FIFA 2006. Ik heb FIFA 2006 op DVD bestaande uit drie bestanden: -MIR-FIFA06 (MSInfo-document) -MIR-FIFA06.mds (MDS-bestand) -MIR-FIFA06 (MDF-bestand) Ik heb Fifa geïnstalleerd, met tussenkomst van Daemon, maar ik kan het spel nog niet spelen. Wanneer ik het spel wil opstarten, blijft het meteen hangen (oa Rooney is te zien). Na enkele minuten wordt het geheel afgebroken. Iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 andere crack downloaden ( bij fifa 2006 is dat een mini-image geloof ik) en als dat niet lukt moet je een nieuwe versie downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 Klopt idd, FiFa 2006 gebruikt een mini-image. En werkt goed, leuk spel trouwens, maar geef maar liever Pro Evolution Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 Ok, ik moet dus een crack downloaden. Waar kan ik die vinden? Bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 voordat we een crack kunnen instaleren zullen we hem eerst moeten downloaden. dit kan je op 1 van deze onderstaande sites doen: www.gamecopyworld.com www.gameburnworld.com www.megagames.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 Ok, maar waar moet ik precies zijn en welke moet ik dan nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 Zeg, waar zitten hier die slimmeriken? :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=FIFA06_MI!rar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 DW schreef: Zeg, waar zitten hier die slimmeriken? :S moeilijk he zoeken ->gamecopyworld -> druk op enter->druk op index->F van fifa->fifa06-> tadaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 Gedownload, maar het werkt nog niet. Ik krijg een melding wanneer ik wil mounten met 120% Alcohol: Unable to mount image. Invalid TOC specified. Met Deamon Tools lukt het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 Unable to mount image. Invalid TOC specified. Und Jetzt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 je image file is kapot betekend gewoon dat ie de file niet goed kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mr1Majestic Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 hoe werkt die site gamecopyworld, als ik daar ben en ik wil die mini shit sownloaden, is het gewoon dikgedrukt...ik snap er niks van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 quistler schreef: voordat we een crack kunnen instaleren zullen we hem eerst moeten downloaden. dit kan je op 1 van deze onderstaande sites doen: www.gamecopyworld.com www.gameburnworld.com www.megagames.com probeer dan een andere site, doe zelf ook eens een beetje moeite. googlen kan je toch wel :pinch: mja, kijk eens op www.crackserver.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DW Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 @darkne0n : Een beetje moeite doen? Je moest eens weten hoeveel uren ik al bezig ben geweest. :mad: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Halloa DW schreef; Een beetje moeite doen? Je moest eens weten hoeveel uren ik al bezig ben geweest Ik ben wel eens 60 uur bezig geweest om een game draaiende te krijgen. Als ik jou probleem zo zie, kunnen er maar 2 dingen zijn, die niet goed lopen. Of je hebt de verkeerde crack, of je pc (software/hardware) ondersteunt de game niet. Dit zijn de specs waar je pc aan moet voldoen voor FIFA 2006; Windows XP or 2000 1.0 GHz or faster Processor 256 MB RAM or more 8x or faster CD/DVD drive 1.7 GB or more free hard drive space DirectX 9.0c compatible video DirectX 9.0c compatible sound Keyboard, mouse, or dual-analog gamepad Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI Radeon 7500 ( 64MB ), Radeon 8500 or greater; NVIDIA GeForce 2 GTS or greater. Multiplayer requires 1 set of discs per PC and a 56 Kbps orfaster connection. Internet play requires Internet Explorer 6.0. Voldoet je pc? Zoek dan een crack; ga naar www.gamecopyworld.com en typ in fifa 2006... succes ermee, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie