Spring naar bijdragen

FF voorstellen en een vraag.


Crullie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09/21/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Allemaal  :peace:

Mijn naam is Arnold aka Crullie en zeer geintereseerd in het downloaden vam filmpjes en software.

Vroeger veel met nieuwsgroepen bezig geweest en daar veel lol gekent. (FTD en Newsleecher)

Maar nu ik na jaren weer ga kijken is het niet meer mogelijk om op mijn oude manier te downloaden, alles is nieuw en werkt anders en het is mij nog steeds niet duidelijk hou het nu wel te doen.

Ook op deze site moet er eerst betaald worden voordat er wat mogelijk is terwijl er met Gratis word geadverteerd.

Verder wil ik wel ff zien wat er zoal te downloaden valt voordat ik ga betalen want aan mooie praatjes heb ik niets.

Wie kan mij een beetje wegwijs maken hoe nu tot een goed en betrouwbaar download te komen zonder spam of virussen en dergelijke.

Heb de huis regels en meerder topics nu al bekeken maar zie geen films of software staan waar ik wat mee kan tenzij ik eerst betaal terwijl ik eerst wel eens wil zien of het wel klopt wat hier word beweert voordat ik één cent uitgeef.

Groeten en hopende op betere uitleg dan ik hier kan vinden.  O0

Crullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...