jeroen755 Geplaatst September 21, 2008 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Delen Geplaatst September 21, 2008 als ik call of duty 2 online speel dan valt hij midden in het potje uit en komt er blauw scherm met erop ( als dit je eerste keer is dat dit gebeurt start dan je computer opnieuw op) dat doe ik dan maar het gebeurt de hele tijd. kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Robin Geplaatst September 21, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 21, 2008 Kan je PC het spel aan? Check het hier even: www.srtest.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
jeroen755 Geplaatst September 21, 2008 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Auteur Delen Geplaatst September 21, 2008 ja want cod4 doet het ook en cod2 heeft het een tijdje geleden ook goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
xxlbuk Geplaatst September 25, 2008 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 25, 2008 ik ken het probleem.. ik heb het bij sommige spellen kunnen oplossen door de nieuwste drivers te downloaden. soms was het ook gewoon omdat mn pc simpelweg niet goed genoeg was... succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
jeroen755 Geplaatst September 26, 2008 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Auteur Delen Geplaatst September 26, 2008 ahh oke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Gast missyl Geplaatst Januari 10, 2009 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Hallo me pa heeft net call of duty 2 gedownload. het is een mooi spel! maar... ik kan niet in alle servers want dan zegt hij kbad key code?? wat kan ik hier aan doen? ik kan wel in sommige servers. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Hallo me pa heeft net call of duty 2 gedownload. het is een mooi spel! maar... ik kan niet in alle servers want dan zegt hij kbad key code?? wat kan ik hier aan doen? ik kan wel in sommige servers. alvast bedankt Graag zelf even een topic aanmaken, dan blijft dit topic overzichtelijk. (btw een oud topic graag niet meer kicken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
okan764 Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2009 als ik call of duty 2 online speel dan valt hij midden in het potje uit en komt er blauw scherm met erop ( als dit je eerste keer is dat dit gebeurt start dan je computer opnieuw op) dat doe ik dan maar het gebeurt de hele tijd. kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast wimpy Geplaatst Februari 7, 2009 Delen Geplaatst Februari 7, 2009 als ik call of duty 2 online speel dan valt hij midden in het potje uit en komt er blauw scherm met erop ( als dit je eerste keer is dat dit gebeurt start dan je computer opnieuw op) dat doe ik dan maar het gebeurt de hele tijd. kan iemand mij helpen? Graag zelf even een topic aanmaken, dan blijft dit topic overzichtelijk. (btw een oud topic graag niet meer kicken) en zet voortaan je eigen commentaar op een quote niet in de quote maar er onder, dit is erg verwarrend Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 7, 2009 als ik call of duty 2 online speel dan valt hij midden in het potje uit en komt er blauw scherm met erop ( als dit je eerste keer is dat dit gebeurt start dan je computer opnieuw op) dat doe ik dan maar het gebeurt de hele tijd. kan iemand mij helpen? Graag zelf even een topic aanmaken, dan blijft dit topic overzichtelijk. (btw een oud topic graag niet meer kicken) en zet voortaan je eigen commentaar op een quote niet in de quote maar er onder, dit is erg verwarrend En dat hoef jij niet te vertellen, dat doen wij wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie