Spring naar bijdragen

31 rar-bestanden, 1tje nodig?

Gast Barry

Aanbevolen reactie

Gast Dimension

Heej allemaal ik heb een vraagje,

Ik heb Prince of Persia: T2T gedownload. Ik heb nu een map gekregen met 31 rarbestanden, 3 .r(getal) bestanden (30 t/m 32) en een .sfv bestand.

Het rare vind ik dat in alle rar bestanden precies hetzelfde staat, namelijk een klein .mds bestand en een .mdf bestand van zo\'n 50 mb.

Ik heb alle rarbestanden geselecteerd en gekozen om ze allemaal uit te pakken in een map. Hij heeft toen echter maar 1 bestand uitgepakt, daarna was hij klaar (leek me ook al logisch als alle bestanden hetzelfde verder zijn)

Maar mijn vraag is nu waarom ik 30 rar bestanden heb, waarvan er dus maar 1 nodig is? Als ik dus dit spel (ingepakt) op CD wil branden zou ik maar 1 rar bestand (50 mb) hoeven branden ipv alles bij elkaar (1,6 gig) ?

Er zat ook een .txt bestand bij waar het volgende in stond:

1. Mount in DT4

2. Install Game, use SF KEY: 8HVCM-TJ7Q7-XCSAD-RSND9-XACGX

3. Remove all IDE drives and Play.

Notes: Compressed Rars to get rid of the \"Same CRC files\" (aka DUMMY Files). Makes it 34 rars instead of around 90.

Moet ik die zogehete \'Dummy Files\' nou ook bewaren?

Anders brand ik 1 rar bestand op een CD, scheelt natuurlijk heel veel ruimte ;)

Maar verder lukt alles wel gewoon, kan ook gewoon spelen :laugh:

Zou iemand enige uitleg kunnen geven?

alvast bedankt en nog een gelukkig nieuwjaar! :D

Grtz Dimension

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...