steson Geplaatst September 17, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/08 Status: Offline Actief: November 15, 2013 Delen Geplaatst September 17, 2008 Hallo, Middels dit forum heb ik leren downloaden en branden van Wii-games. Fantastisch ! Nu heb ik echter een nieuwe uitdaging (en probleem). Ik heb een docu-DVD gedownload en deze is als een .ISO bestand klaargezet in mijn mapje Downloads. Ik heb met Nero 7 middels Image branden dit .ISO bestand op een DVD gebrand (dus net als de Wii-games). Dit ging helemaal perfect en na een test deed het beeld het perfect, maar ik heb geen geluid ! > Ik heb het forum al afgezocht (mogelijk niet goed genoeg gekeken :-\), maar ik kan even niet ontdekken wat ik moet doen !! Als ik via 'mijn computer' de DVD open, dan krijg ik diverse .BUP .IFO en .VOB bestanden te zien. Heeft iemand voor mij een tip (of een link naar een topic waar het niet al te moeilijk uitgelegd staat) ?? Alvast bedankt ! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
melissaatje Geplaatst Oktober 16, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2008 Hallo Steson, Wanneer je Nero gebruikt om films te branden, let erop dat je qua geluidsinstellingne Dolby/AC3 2ch encodeert of MPEG2audio. Indien mogelijk gebruik dan Dolby. Ik heb ook eerder zoiets gehad. Toen ik de instelling van mpeg1 wijzigde naar Dolby 2ch werkte het Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie