Gast ocram Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ik wou pas een iets kijken in Start --> uitvoeren alleen toen ik CMD intypte deed hij opeens niets, en kreeg ook de melding van dat ie vastliep enzo \"taak beindigen\" beetje raar allemaal, wat kan dit zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 miss een virus :S als je pc raar doet moet je gewoon ff virus-scannen en als je toch bezig ben kan je gelijk ff ad-awaren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 hmm, dat heb ik gisteravond nog gedaan , dus denk niet dat het een virus is. en Microsoft Antispyware gaat vanzelf aan als ik em s\'nachts aan laat staan, en dat is ook v/d week nog gebeurt. systeemherstel werkt ook niej, want het is 2 maanden geleden dat ik dat \"uitvoeren\" voor het laatst heb gebruikt hehe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 zoek naar \'cmd.com\' op je computer, en verwijder dit. Misschien helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 cmd.com kan hij niet vinden :s, is er misschien een andere manier? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 sry probeert t ff aan got te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 3, 2006 got weet idd alles :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 g.o.t. gathering of tweakers http://gathering.tweakers.net/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 zegt ie toch? got weet idd alles Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 3, 2006 btw wat vinden jullie nu van de info die rechts naast de site staat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ocram Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 hmm... een buurman van me zei dat het een virus was, dus ben nu even aan het scannen die info ziet er wel goed uit, beter dan al die reclame Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 DukeN schreef: btw wat vinden jullie nu van de info die rechts naast de site staat? ik vind t wel handig. zeker dat van online leden.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie