magicm14 Geplaatst September 16, 2008 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 16, 2008 ik heb een account nodig voor battlefield 2142 anders kan ik het niet spelen maar een vraagje zijn er ook missies ofzo of heb je daar ook nog een acc voor nodig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
Cédric. Geplaatst September 20, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 20, 2008 Het lukt namelijk niet om een account te maken bij een gedownloade bf2142. Als je online wilt spelen moet je het op het account van degene die er al opstaat doen. Om online te spelen heb je wel hamachi nodig anders werkt het niet..... En ja er is ook singleplayer-mode. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
magicm14 Geplaatst September 20, 2008 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2008 hoe kan ik de singel player dan spelen want volgens mij moet je daar ook voor inloggen of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie