sanderth Geplaatst September 16, 2008 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 16, 2008 Hallo, Ik probeer te branden dat lukt. Maar na het branden kijk ik op mijn cd en er staat niks op! Het is een mdf en mds bestand ik heb die mdf ook al naar iso geconverteerd maar nee hoor. Ik heb het proberen te branden met Deepburner en Imgburn Alcohol 120% ook maar dat is een groot geklooi heb het er al afgegooit ;D Alvast Bedankt, Sander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast depyromaan Geplaatst Oktober 15, 2008 Delen Geplaatst Oktober 15, 2008 misschien ligt het aan de schijfjes, maar het kan ook aan de brander of brandsnelheid liggen, ik gebruik vaak Imgburn en dat werkt perfect, CloneCd kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie