Spring naar bijdragen

Brand problemen met Nero en IMGBURN

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo mensen,

Sinds enkele dagen heb ik problemen met het branden van videobestanden met programmas zoals Nero en IMGBURN. Ik heb het gevoel dat het ook kan liggen aan mijn DVD-brander? Zou wel vreemd zijn aangezien deze laptop net nieuw is..  :redface:

Wanneer ik de bestanden toevoeg @ nero en druk op branden krijg ik het volgende schermpje te zien:

dvddefectqs5.jpg

[img width=539 height=20]http://img504.imageshack.us/img504/dvddefectqs5.jpg/1/w539.png

Of ik nou 4x of 8x brandt.. de fout blijf ik terug zien.

Bij het branden van ISO bestanden met IMGBURN dan begint hij wel maar de ene keer stopt hij op 15% en andere keer 36%.. Wel klote want zo gaan mijn DVD-schijfjes eraan..

Kan iemand me helpen? Is mijn DVD-brander kaput ? Of doe ik iets fout..?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het kan ook liggen aan het merk van de DVD schijfjes. Deze kunnen wel eens problemen geven met het type / merk van de branden.

Probeer eens een ander merk dvd schijfje in de branden en brand deze dan ook op de langzaamste snelheid. Gaat het dan wel goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

De schijfjes die ik momenteel gebruik heb ik altijd al gebruikt en nog nooit eerder mee problemen gehad?! Echter zou ik dit eens kunnen proberen maar denk ik niet dat het daar aan ligt. Overigens probeerde ik met IMGBURN nog een videobestand te branden en toen kreeg ik ook een soortgelijke error.

Enig idee wat het zou kunnen betekenen? Hij was rond de 20% en opeens begon die buffer uit te vallen en kreeg ik deze error.

dvderrorma3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...