robin1994 Geplaatst September 15, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 15, 2008 ik heb de nieuwste versie van Avant browser geinstalleerd, maar als ik naar google wil gaan, komt erop: Navigatie naar de webpagina is geannuleerd. Mogelijke acties: De pagina vernieuwen. en daar houdt ie op. nou wil IE wel naar internet gaan, dus het ligt wel degelijk aan Avant. iemand een idee BEHALVE de oude weer te her-installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Farid. Geplaatst September 15, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 15, 2008 IE/Firefox/Google chrome (schrijf ik het goed?) gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
robin1994 Geplaatst September 15, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 15, 2008 uh-uh nee dus avant is egt de enige browser voor mij dus die zal ik gebruiken tot ze de productie van nieuwe versies cancellen iemand een idee? plz? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie