nigelaap Geplaatst September 14, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 14, 2008 Hallo ik wil graag 50 gig van mijn c schijf afhalen om daar windows xp op te instaleren ik heb nu vista home premium ik had al geprobeerd om met partition manager een partitie van 50 gig te maken maar die zegt dan de c schijf is in gebruik dat is nogal logisch maar nou is mijn vraag hoe kan ik wel 50 gig ervan afhalen???? Vriendelijke Groet En Alvast Bedankt, Nigelaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Piet Hein Geplaatst September 14, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst September 14, 2008 zolang de c: in gebruik is kan je daar geen partities op maken in windows zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
nigelaap Geplaatst September 18, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 18, 2008 Wel je kan er wel partities op maken ik heb et al gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie