Gast tintin116 Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Wie kan mij helpen, ik heb films gedownload van internet en als ik ze afspeel met VLC/Windows Mediaplayer..enz enz .....krijg ik geen beeld. Bij VLC media player heb ik beeld maar dat is gescrambeld....bij alle andere afspelers wilt hij een lincentie ophalen die er uit eindelijk niet komt. Ik heb wel wat gelezen over DRM maar niet iets waardoor ik goed beeld en geluid krijg. Wie kan mij helpen naar een oplossing of weet hier mee van. Vr gr Tintin116 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 DRM is een beveiliging op video/audio bestanden, deze kan je niet kraken of weghalen. Je MOET de codes weten om de licentie op te halen om het bestand af te kunnen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tintin116 Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 Dankje wel, maar dan is mijn vraag : Duken laat op deze site een filmpje zien hoe hij een torrent bestand gaat downloaden van Torrentreactor.com en daar zijn heel veel films (pjes) die dus gescrambled zijn, hoe doen die gebruikers oftewel downloaders het om die filmpjes toch te kunnen zien? Weet jij dat toevallig? Want hoe komen hun dan aan die codes? Vr gr tintin116 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 download dit pakket maar eens. http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm volgensmij heb je dan de goede codec wel! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie