Limburg2007 Geplaatst September 14, 2008 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 14, 2008 Hallo allemaal, Ik heb al een aantal versies van windows vista gebrand, maar als ik ze wil opstarten vanaf de dvd speler, zegt ie dat er geen bootmgr aanwezig is? Hoe kan ik het beste een iso van windows vista branden op een dvd? Ik gebruik nero 8. Alvast bedankt. René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Fredpascal Geplaatst September 14, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 14, 2008 Eerst even de image testen via Deamon Tools en daarna later (als hij werkt) branden met Deamon Tools. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie