sjost Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Jow zit te denken om voor de lol eens linux te downloaden en op me pc te zetten... Zijn er ook een paar mensen die dat al hebben? bevalt het? ik snap niet echt welke ik moet downloaden als ik linux in typ bij www.torrentz.com... ik hoor het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast slikiej Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 lijkt me nou niet erg slim. maar als je wil kan je het altijd proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 je hebt verschillende soorten linux. mn server draait op een (geen gui versie) gui= een grafische interfase. je hebt ook linux versies met een gui. probeer dan suse te downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Als ik jou was zou ik beginnen met Knoppix, dat is een vrij geknopte maar overzichtelijk versie, dus goed om mee te beginnen. Maar je kan je er beter eerst wat meer in gaan verdiepen dan luk raak een distributie downloaden van torrentz.com. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 @tijn knoppix is een live-cd. dit betekend dat je hem kan proberen zonder het te installeren! als ik jouw was zou ik dit eerst even proberen. daarna kan je altijd nog voor een \" vaste\" installatie gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2006 moet ik mijn pc dan wel helemaal wissen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 1, 2006 nee, gewoon de cd starten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
sjost Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2006 http://www.torrentz.com/search_knoppix de eerste 2 lijken hetzelfde, alleen is er wel 2,5 gig verschil? :ohmy: welke zou ik moeten nemen... :cheer: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast quistler Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 1e is cd-versie en de andere een dvd-versie. bij de dvd zit er al standaart meer software bij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie