Gast teunske Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ik wil een game instaleren prince of persia two trones maar ik weet niet hoe dat moet. 1) Unrar 2) Burn or mount 3) Install 4) Overwrite game exe with the crack from the DEViANCE dir on the DVD 5) Play wat betekend unrar?? ik heb geen flauw idee wat dat betekend wat het is en wat je er voor nodig hebt. kan iemand mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nummer1dj Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 heb je het prog. winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast teunske Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ja maar hoet moet je unrar doen??? en hoe moet je hem instaleren het zijn heel veel bestandjes van 47 mb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ga op het 1e bestand staan met je muis. klik dan op de rechtermuisknop en druk p uitpakken. ff wachten.........zucht..... klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie