just_somebody Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2006 allereerst de beste wensen voor iedereen. ik heb een klein probleem met grab-it, als ik grab-it gebruik geeft deze error authentication required 480, hoe kan ik dit probleem verhelpen???? bvd naut Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 dan kan je bijv bij je provider maar op 1 lijntjes downloaden en probeer je op meer dan 2 lijntjes te downloaden. voor elk lijntje wat je meer download krijg je die error\'s. probeer eerst eens te downloaden met 1 lijntje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
just_somebody Geplaatst Januari 2, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2006 bedank voor je reactie, maar bij 1 lijntje doet hij ook niets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Gast quistler Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 ow dan snap ik t al heb je wel een username en password opgegeven? bij sommige providers is het CASESENSITIVE Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
just_somebody Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2006 ik heb van grabit een account en password gekregen, en verder heb ik geen password nodig, en mijn provider is casema. Is het misschien mogelijk dat ik ergens een verkeerde instelling heb of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Gast quistler Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 ow heb je op de site van grabit GrabIt Search Access aangeschaft? of heb je GrabIt Search + Shemes.com Usenet Access aangeschaft? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
just_somebody Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2006 ja,ik heb usenet acces aangeschaft per mobiele telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie