Gast goldy Geplaatst December 31, 2005 Delen Geplaatst December 31, 2005 hallo, ik heb een film gedownload en het is een mpeg file. wat ik vroeger altijd deed is via tmpgenc een svcd van maken en deze brande ik dan met nero6 op twee cd\'s omdat ik nog geen dvdbrander had. nu heb ik een dvdbrander aangeschaft. ik wil dus af dat ik steeds een cd moet wisselen als we een film aan het kijken zijn. ik wil dus met nero mijn svcd bestandje die ik met tmpgenc heb gemaakt in het geheel branden op een dvd-schijfje. hoe doe ik dat? want als ik nero smart opstart en zeg een dvd branden dan krijg ik een foutmelding. ps. ik weet niet waarom deze topic er twee keer instaat want ik heb hem naar mijn weten maar één keer gepost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast goldy Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 kan niemand me helpen om een film die is omgezet naar een svcd te branden op een dvd schijfje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 sorry nooit last van fouten. ik gebruik de tut van www.sectie.be Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie