wmaster Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 6, 2008 een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Jeroen Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 6, 2008 hiermee kun je simpele spelletjes maken, http://www.gamemaker.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
wmaster Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 6, 2008 bedankt voor je antword maar dit is helaas niet wat ik zoek ik ken het programma maar het werkt niet samen met 3ds max en endorphin het is de bedoeling dat ik de (mods) die ik gemaakt heb in 3ds max kan gebruiken voor het spel en de bewegingen van Endorphin er in kan zetten. ps een 3d spel dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Luc. Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 6, 2008 Je kunt idd met Gamemaker spelletjes maken, maar ook wel met Adobe flash , wel iets moeilijker, vind ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Wesley Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 6, 2008 Met endorphin en 3ds max. Heb je alleen de modellen. Veel geluk met de scripts daar ben je wel even mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
wmaster Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 7, 2008 het is ook niet de bedoeling een spel te maken in 2 seconden het moet een goed mooi moeilijk spel zijn en ik heb op een ander forum een antword gehald: met dark basic is het vrij simpel! dus voor iedereen die ook spellen willen gaan maken met darkbasic blijkt het simpeler te zijn als Flash (waar ik ook al het nodige van af weet!) maar in ieder geval bedankt allemaal O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie