Vico Geplaatst September 5, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 5, 2008 Hier is een kleine uitleg hoe je een ondertiteling bij een film kan plaatsen voor op je DVD zonder problemen. We beginnen eraan; er zijn te veel mensen die dit vragen, vandaar dit! O0 Stap 1. Je hebt dus je ondertiteling en je film. Die zitten normaal alle 2 in de zelfde map. Zo niet, breng die in dezelfde map. Als je al een ondertiteling hebt. Die dus heel synchroon is, SCHITTEREND! In het ander topicje staat hoe je ondertiteling kunt kiezen dat het beste synchroon is O0 Je kan ook de synchronisatie testen in VLC Media player. Stap 2. Download ConvertXtodvd. Installeer het. Stap 3. Klik op het + teken in ConvertXtodvd. En selecteer je FILM! Je ondertiteling hoeft normaal niet. Dat zit er al in. Ik heb nu convertxtodvd versie 2. Maar er is bijna géén verschil met de nieuwste dus. Stap 4. Goed, nu we dit allemaal hebben gedaan, gaan we het natuurlijk converten. LET OP; Doe dit eerst om nog een mooiere formaat op je TV te hebben. Kijk naar alle instellingen in convetxtodvd en kijk of ze allemaal goed zijn voor jou. Zoja, Ga maar naar Stap 5. Wat bij mij ik moest veranderen was het beeld formaat dat stond bij mij op 4:3. Ik heb het veranderd naar 16:9 WideScreen. Dat kan JIJ aanpassen bij Bron Details. Stap 5. Als je alles hebt nagekeken klik op Converten. Na het converten staat je mapje dat geconvert is bij: Documenten => ConvertXtodvd => hier staat je film naam. Die moet je ook burnen. Stap 6. Het Burnen: ConvertXtodvd geeft zelf een melding dat of je wilt burnen of niet. Steek een DVD in je computer. Hop Burnen! Stap 7. Hééééééééééééééél belangerijk: Geniet ervan! O0 Vragen? Problemen? Stellen kan hoor! Door: Nieuw topicje, PM naar mij, of gewoon reageren op dit bericht O0 ik weet nog niet hoe ik goede foto's erop kan zetten, van zodra ik het weet, zet ik het erop O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Vico Geplaatst September 15, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst September 15, 2008 is het zo slecht? niemand antwoord > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Robin Geplaatst September 15, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 15, 2008 Ehh ik heb hier 2 jaar geleden al een handleiding over gemaakt . Kijk maar bij na het downloaden, slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie