akad9 Geplaatst September 4, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 4, 2008 Hey Duken leden, Ik heb een probleempje met Systeemherstel! Als ik erop klik staat er dit De computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer op en voer Systeemherstel vervolgens opnieuw uit. Dat heb ik gedaan. en het fout blijft. En administrator ww is verandert en ik weet niet hoe. en Opdrachtpomp> Net Administrator [wachtwoord] werkt ook niet. En gebruikeraccounts werkt ook niet want dan zie ik alleen een witte scherm.. Zijn er nog meer opties?? Ik heb hulp nodig!!! Mvg, Akad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 5, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 5, 2008 Kan je wel in veilige modus komen? Start de PC op en druk met regelmaat op de F8 knop tot dat je een menu krijgt waarmee je ook de veilige modus optie kan draaien. Lukt het dan wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
akad9 Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 7, 2008 Ook niet.. Want alleen met veilige modus kan ik Administrator inloggen. maar die wachtwoord was blijkbaar verandert door iemand, Toen kwam ik op een idee toen heb ik dit gedaan.. Start>Uitvoeren>Control password2 en dan wachtwoord gewijzigd.. en heb ingelogt op Administrator en er staat: De persoonelijke gegevens worden geladen, Vervolgens komt er dit te staan; De bestanden worden opgeslagen ofso.. En dan gaat hij weer naar dat lijstje toe met gebruiksnamen.. Dus dat werkt ook niet,, Heb ook een nieuwe account toegevoegt,, via control password2 En wat denk je?? Zelfde probleem.. Mvg, Akad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 7, 2008 Download http://www.hiren.info/pages/bootcd hier zit een tool in waarmee je het admin password van je pc kan wijzigen. Je moet hem alleen downloaden via torrent sites etc. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
bavianenkoning Geplaatst September 8, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 8, 2008 Ik heb zelf een cd die heet windooh. daarmee kom je erg makkelijk een pc in. je moet het ook downloaden via torrent. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie