IRUAL Geplaatst December 30, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 30, 2005 hallo wil de film beugelbekkie branden maar krijg bij schrink op 99%de melding cyclische redundantie controle en dan gaat het dus niet door is er een andere manier om hem toch te branden ? hij is nl te groot voor een gewone schijf ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft groetjes bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast itchy Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 Heb je de grote van de film al terug gebracht in shrink? Je kan de film niet alleen verkleinen, maar je kan ook overbodige audio en video bestanden verwijderen. Daardoor kan je \'t misschien wel op een dvd krijgen. Groetjes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ja heb ik allemaal geprobeerd maar in het orgineel zit een fout op het eind (als de waarschuwing komt voor het illegaal copieeeren) denk dat het daar aan ligt want schrink geeft deze melding als ie gaat encoden op 99% weet niet hoe ik dit kan omzeilen heb jij daar misschien een suggestie voor ? alvast bedankt :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast goldy Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 gebruik clonedvd en anydvd anydvd draait op de achtergrond en haalt de kopieerbeveiliging uit en maakt er gelijk een regio2 dvd van. clonedvd gebruik ik altijd om dvd\'s mee te branden. het mooie van clonedvd is dat je de dvd ook kan shrinken zoals dvd shrink het doet. wel altijd anydvd op de achtergrond laten draaien. dan komt alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2006 hallo kun je mij misschien vertellen wat ik moet aanvinken ofzo want clone dvd zegt dat het te groot is om op dit media te branden groetjes nails Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
IRUAL Geplaatst Januari 3, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2006 hallo heb het ondertussen al gevonden had dvd r aangezet maar moest op dvd5 staan probleem opgelost groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie