Spring naar bijdragen

convert voor memory card sd?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo.

Bestaat er eigenlijk een convert programma dat avi naar dvd omzet.. Maar dat dat je geconverte file kan burnen op je Memory SD card? Ik heb zojuist ontdekt dat er ook een memory sd in me dvd speler zat.. En zo dacht nog een maniertje om films enz. af te spelen op de DVD. Met convertxtodvd en winavi kan dat al niet.. Heb geprobeerd. Misschien bestaan er onbekende?

Zou het graag willen weten ;)

alvast bedankt

shab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou vooruit, voor deze keer reageer ik op een PM smeekbede. ;) Wat je zou kunnen doen, is gewoon de film omzetten met behulp van dat programma (ze bestaan, Any Video Converter bijvoorbeeld), maar dan wel opslaan in een bepaalde map op je pc. Vervolgens brand je een Video DVD met Nero (dus een Film DVD) en selecteer je als schijf niet een DVD, maar je FlashCard. Ik zou wel zorgen dat die leeg is, om foutmeldingen te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ok. maar in welke formaat moet ik converten? waar kan in any video converter downloaden

edit.. ok ik  snap het.. ga het zo uitproberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Even googlen voor dat programma. Het staat overal op het internet en het is vrij te downloaden. Anders kun je altijd een torrent downloaden. Maar ook andere programma's werken prima, hoor. Als je bijvoorbeeld googlet op "avi to dvd", vind je talloze geschikte programma's. Ik zou converteren in het maximale formaat van je card (dat is meestal het enige wat je in kunt stellen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

ik heb men file al geconvert met convertxtodvd.. het kan op mijn memory card.. maar.. als ik op Nero klik en dan op Video moet ik dan een Super video of  normale of DVD video nemen? om te burnen? ik zie ook niet waar ik dat kan veranderen naar flash card =D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Waarom wil je een DVD file op je flash card hebben? Het kan toch ook gewoon die AVI zijn? Gewoon in een map op dat ding zetten en klaar. En ja, je kunt gewoon de DVD optie nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ja ok. Zo ver was ik al gekomen.; Alleen hoe kan ik BURNEN op een flash card? Met Nero? Hoe kan dat dan? Want als ik wil burnen staat er bij recorder: Image recorder en dan nog de naam van mijn cd burner..

en waarom ik dat wil: omdat dat beter afspeelt op de dvd speler dan als je burnt op een DVD..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

Gozer, op een flashcard moet je gewoon kopieren-plakken  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Ja kk. Ik heb dat als eens geprobeert. Met winavi, heb dat bestandje dat geconvert is gekopieert en geplakt naar me memory flash card.. En dan geprobeert op de dvd. Maar de dvd leest alleen de map.. De dvd weet natuurlijk niet dat dat een DVD is.. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...